UKENS SPØRSMÅL🎀

 🌸hva tenker du når du leser andres blogger om at fans har kommet hjem til dem for å ta bilder? 

Hadde det vært meg så hadde jeg overhodet ikke likt det. Hjemmet mitt skal være privat og jeg ønsker ikke at fans skal komme på døra her hjemme for å ta bilder. Jeg elsker å møte dere i offentligheten og tar gjerne bilder med dere da men mitt hjem skal være privat så vær så snill å ikke kom hjem til meg.

🌸Tenker du å begynne med hest igjen? 

Jeg har veldig lyst til å begynne med hest igjen. Men sånn det ser ut nå har jeg dessverre ikke tid da skole og jobb tar mye av tiden min. Men en gang i fremtiden vil jeg begynne å ri igjen.

🌸Hvilken folkehøgskole skal du gå på? 

Jeg sier ikke akkurat hvilken skole ettersom jeg ikke vil bli funnet av mange. Men jeg kan si at skolen ligger i Kristiansand. Jeg håper virkelig at jeg kommer inn. 

🌸HVA ER DU MEST REDD FOR?

Hm det jeg er mest redd for må nok være klovner. Jeg hater alt som har med klovner. Jeg får bare frysninger nedover ryggen når jeg hører ordet klovn. Jeg har vært redd klovner en ganske lang stund og jeg vet ikke om jeg kommer over redselen enda men hvem vet kanskje gjør jeg det en dag.

🌸Hva fikk deg til å begynne å blogge?

Jeg har lenge ønsket å hatt et sted å dele ting med offentligheten. Jeg begynte å lese blogger for en del år siden og fikk da ideen om at en dag skulle jeg opprette en blogg selv. Og det har jeg gjort. Jeg elsker fortsatt å blogge og det er noe jeg kommer til å fortsette med i fremtiden også.

🌸Har du noen gang fått trusler eller lignende?

Ja dessverre har jeg det. Jeg har fått en del trusler her på bloggen i kommentarfeltet. Men disse har bare vært enkelt tilfeller og disse kommentarene blir slettet med en gang. Jeg godtar ikke sånne kommentarer her på bloggen. Hadde det skjedd flere ganger hadde jeg ikke tvilt med å gå til politiet med det. Jeg finner meg ikke i sånne kommentarer. 

 

Noe du lurer på til neste ukes spørsmål?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg