JULEGAVEØNSKE HØYESTE

Nå er det ikke så veldig lenge til jul og i forbindelse med det så tenkte jeg å dele noen julegaveønsker med dere, Alle har vel ett eller annet dem ønsker seg så derfor så skriver jeg ned noen her på bloggen.

 

MACBOOK AIR MQD32H/A 13" 128GB 1 Macbook. Dette er noe jeg ønsker meg veldig. Jeg vurderer å jobbe mer for å få råd til å kjøpe den, Jeg trenger en pc som jeg kan jobbe med bloggen fra i stedet for skole pc. Håper jeg derfor får en del penger til jul så det tar litt mindre tid

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg