🎀SPØRSMÅLSRUNDE🎀

På tide med en ny spørsmålsrunde her på bloggen. Det er en stund siden sist så derfor tenkte jeg å ha en ny spørsmålsrunde

Hvor høy er du ?Hvor lenge har du blogget ? Jeg er 172 høy og har blogget siden 2017. 

har du dyr: Jeg har 2 katter og 1 hund.

Hva heter søskene dine vis du har? jeg har en lillebror og han heter Sondre

Hvorfor blogger du? Jeg har alltid villet dele ting med folk og blogging passet så bra for meg. Fordi da kan jeg dele ting med folk. 

Si tre ting du liker med deg selv og tre du ikke liker? 1 at jeg er en snill og omtenksom person. At jeg tar vare på venner og familie. Jeg er også fornøyd med høyden min. 1 at jeg sover lenge når jeg har fri. At jeg må bli flinkere til å trene. At jeg er litt lat. 

Hater du noen?   Jeg vet ikke helt hva du mener her men jeg hater ingen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg