MOBBING HISTORIE

Hei💎

Jeg tenkte å fortelle dere om mitt forhold til mobbing og hva min historie er. Dette er for at dere skal bli bedre kjent med meg også er det noen som har spurt meg om det så derfor så tenkte jeg å dele det med dere nå. Så jeg kan vel egentlig bare begynne.

HISTORIEN

De årene som jeg har blitt mest mobbet er de jeg kommer til å fortelle om. 

Jeg byttet barneskole når jeg skulle begynne i 5 klasse. Grunnen til det var fordi vi skulle flytte og derfor så byttet jeg skole også. 

Jeg var veldig spent på å bli kjent med nye mennesker. Kunne få meg nye venner og kanskje bestevenner. Men det skulle vise seg og ikke bli sånn. Allerede etter noen dager så ble jeg utestengt fra de i klassa. Det var ikke lett for meg å få nye venner og jeg var ofte alene. Jeg husker veldig godt en person som mobbet meg, Jeg sier ikke navn men jeg kaller han bare for Jonas selv om han ikke heter det. Uansett denne Jonas var ofte veldig voldelig mot meg. Han pleide ofte å dra meg ned i bakken og holde meg fast. 

Han slo meg også en rekke ganger. De andre elevene synes det var bare morsomt å se på så han bare fortsatte. Jeg fikk ikke hjelp av de andre elevene.  Jeg prøvde å si ifra til lærere om dette her. De sa de skulle ordne opp i det å få en stopp på det. Men det som skjedde var at det bare fortsatte. Jeg  måtte gjemme meg for Jonas sånn at han ikke fant meg. Han fant  meg likevel og dro meg ned. Jeg klarte ikke å gjøre så mye motstand ettersom han var sterkere enn meg og større enn meg. De andre elevene kalte meg stygge ting. Som for eksempel stygg, feit osv. 

Det hjalp ikke hvor mange ganger jeg sa ifra til lærerne da de ikke gjorde noe. 

Dette fortsatte til 7 klasse. Da jeg sluttet på barneskolen så var jeg bare så glad. Fordi disse årene var forbi og jeg kunne komme meg videre. Jeg har det mye bedre nå. Men disse årene sitter igjen i meg. Jeg merker at det er noen ting jeg ikke kan gjøre pga de årene. Men jeg har det bra og det er det viktigste. Jeg har mange nye venner og det går bra. 

Bildet kan inneholde: 1 person Fra avslutningen i 7 klasse.

Bildet kan inneholde: 1 person

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg