NESTEN ØVERST PÅ TOPPLISTEN PÅ BLOGG. NO ( HAMAR DER JEG ER FRA)

💜💘💘😍🎀

Når jeg begynte å  blogge så hadde jeg ikke noen forhåpninger på det å komme på noen som helst toppliste. Jeg hadde heller ikke trudd at jeg skulle komme på topplisten hvor jeg kommer fra. Jeg kommer da fra Hamar. 

Jeg sjekket tilfeldigvis topplisten for Hamar og jeg er da på 3 plass. De er sykt. Før så lå jeg på sånn 200 plass men nå ligger jeg på 3 plass. Jeg elsker det fordi da vet jeg at det er folk som leser bloggen min. Tusen Tusen takk til dere som leser bloggen min. Jeg er så takknemlig for hver og en av dere. Og at dere gjør dette mulig for meg, TUSEN TAKK

 

 

 

2 kommentarer
    1. Som ny blogger lærte jeg noe nytt av innlegget ditt : det at man kan søke på stedsnavn også! Takk. Det som overrasket meg mest er at jeg også står på lista du postet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg