🎀SPØRSMÅLSRUNDE

Jeg tenkte å ha en ny spørsmålsrunde rett å slett fordi jeg synes det er veldig morsomt å kunne svare på spørsmål. Så da setter jeg bare i gang tenker jeg

 

🎀 NÅR HAR DU BURSDAG

 Jeg har bursdag 23 juli.

🎀 KUNNE DU TENKT DEG Å BEGYNNE MED YOUTUBE?

Ja jeg har vurdert det men jeg er litt usikker enda. Hvem vet kanskje en gang i fremtiden begynner jeg med youtube. 

🎀 HAR DU BILDE AV DEG NÅR DU VAR MINDRE?

Ja det har jeg. Usikker på hvor gammel jeg var på dette bildet.

🎀 HVA ER DIN BESTE EGENSKAP?

Det må vel være at jeg alltid er snill og hyggelig og at jeg er til å stole på.

🎀 KAN MAN TA BILDE MED DEG OM MAN SER DEG PÅ GATA?

Det er bare å komme bort å spørre jeg tar gjerne en liten prat med dere

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg