2 dårlige uvaner jeg har.

Har jeg noen dårlige uvaner?

Jeg har faktisk noen dårlig uvaner som jeg tenkte å dele med dere.

1 Sover lenge i helger

Jeg sover lenge i helger noe jeg synes både er dumt å godt på samme tid. Det er dumt å sove lenge fordi da sover jeg bort mye av dagen. Jeg skulle gjerne vært litt mer morgenfugl men det er jeg ikke. Jeg må nok prøve å stå opp tidligere. Står jo vanligvis ikke opp før 12:00-13:00 på en lørdag hehe.

2 dårlig til å rydde.

Jeg må innrømme at jeg er ganske dårlig til å rydde. Jeg må virkelig bli bedre til å rydde. Jeg håper jeg snart blir bedre til å rydde.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg