HVORDAN KAN MAN VINNE HJERTE MITT?

Jeg fikk ett spørsmål i dag om hvordan man kan vinne meg eller hjerte mitt. Derfor så tenkte jeg å svare på dette nå.

Den personen som skal kunne bli sammen med bør kunne like meg for den jeg er. Ikke fordi jeg er pen eller noe sånt. Jeg tenker at den personen som vil bli  er et ønske fra dere. Men uansett det er derfor viktig for meg at den personen som vil bli sammen med meg ikke stresser med å bli kjent men heller har lyst til å snakke med meg å bli kjent med meg. En som er seg selv.

Gjerne en som ber meg på en romantisk middag ute for å kunne snakke å bli kjent.

Jeg er ikke interessert i at den personen som jeg går ut på første daten inviterer med meg hjem. Jeg er ikke ei som er interessert i å ha noen for for sex første daten, Jeg skal kunne bli kjent med personen sånn at jeg vet at den personen som inviterer meg ut er til å stole på.

Jeg vil heller ikke ha en person som er ute etter nudes på snap. Jeg synes det er veldig ubehagelig å bli spurt om det så vær så snill å ikke gjør det.

Pluss gjerne vær litt høyere enn meg ikke et krav jeg er 172 høy.

Vel det var  noen krav jeg hadde om du ville  ha vunnet hjerte mitt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg