ukens spørsmål

Jeg har tenkt til å begynne med å ha ukens spørsmål her på bloggen. Så derfor så tenkte jeg å starte jeg det i dag. 

 Hva er ditt fulle navn?

Mitt navn er Synne Fosserud Stener

Hvor høy er du?

Jeg er 172 høy. 

 Hvor gammel var du første gangen du drakk alkohol?

Jeg var 17 år første gangen jeg smakte på alkohol men begynte ikke å drikke sånn ordentlig før jeg var 18 år gammel. Anbefaler alle å vente til de er 18 år

Hva er en romantisk date for deg?

Jeg tenker det å kunne bli invitert ut med å spise en middag eller en kino date er romantisk for meg. Det å kunne bli kjent er viktig for meg på den daten. Jeg er ikke interessert å bli med hjem til noen på den første daten så det er sagt.

 

 

Kunne du hatt sex på den første daten?

Nei absolutt ikke!! Det ville jeg aldri vært med på

Er du singel?

Ja jeg er singel

 

Har du noen spørsmål skriv gjerne en kommentar til neste uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg