sosial angst!

HEI!

Tenkte litt å skrive om sosial angst. Jeg har nemlig sosial angst. Det å leve med det å ha sosial angst kan være veldig vanskelig noen ganger.  Jeg har angst når det kommer til å snakke i store forsamlinger eller en flokk med folk. Det å holde en presentasjon synes jeg er veldig vanskelig. 

Når jeg står sammen med andre folk så hender det at jeg har masse jeg ønsker å si men jeg får det ikke frem. Uansett hvor mye jeg prøver så får jeg det ikke frem. Hvis jeg kjenner personene bra og er godt kjent med dem så klarer jeg det men hvis ikke blir jeg så redd og usikker at jeg ikke klarer å få frem et eneste ord. 

Men er jeg med mindre folk så klarer jeg det som regel. 

 

Grunnen til sosial angst

Jo grunnen til min sosiale angst er fordi jeg ble veldig mye mobbet i barndommen. Jeg ble veldig preget av denne hendelsen og derfor så har jeg blitt veldig usikker på å snakke med folk i større sammenheng.

Jeg er ikke noe farlig eller noe sånt altså. Det er bare å ta kontakt med meg om dere vil snakke med meg. 

SNAPCHAT: Synnesinblogg.

FACEBOOK: Synne Stener

Send på en melding svarer så fort jeg kan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg