⭐Tips til morsomme filmer

Reklame | Netflix.com

Jeg tenkte å dele noen morsomme filmtips. Når jeg har en dårlig dag så pleier jeg å se en morsom film for å få opp humøret mitt. Jeg har derfor funnet noen filmer jeg synes er morsomme som jeg tenkte å dele med dere. 

⭐ PAUL: Denne filmen var den en venn av meg som viste meg den. Jeg kunne ikke noe annet enn å le igjennom hele filmen. Jeg anbefaler dere å sjekke den ut om dere vil ha mye humor. . Dere finner filmen på Netflix.  Husk på at netflix ikke er gratis

Bilderesultat for paul film

⭐ Date Movie: Dette er også en ganske morsom film. Her får man kanskje noen date tips vel jeg synes filmen i alle fall var ganske morsom. Finnes også på Netflix.

Bilderesultat for date movie

⭐spirit stallion of the cimarron 2: Denne filmen er også morsom. Det er en fin barnefilm også. Jeg har sett den mange ganger og jeg blir ikke lei den enda. Jeg synes den er morsom men samtidig rørende. Liker du hest er det bare å sjekke den ut.  Finnes også på Netflix.

Bilderesultat for spirit horse

Håper dere fikk noen filmtips. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg