Flere spørsmål

1. Hvor gammel er du om 5 år?

Da er jeg 22 år gammel. Hvor ble tiden av haha.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Venner på skolen

3. Hvor høy er du? Jeg er 172. Ganske høy.

4. Hvilken film så du sist? Fifty Shades of Freed

5. Hvem ringte du sist? Venninne

6. Hvem ringte deg sist? Kompis av meg

7. Hva stod det på den siste sms?

God morgen

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Det kommer ann på hvem jeg snakker med.

9. Hva er ditt favorittsted. Må vel bli hjemme eller hjembyen min Hamar.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg