STUTTEDRAG LANDEHANDEL

Hei jeg tenkte å fortelle litt om Stuttedrag Landehandel. 

Stuttedrag Landhandel drives av tanta og  onkelen min. Dette er  da både en klesbutikk og en interiørbutikk. Her kan man  handle alt fra klær til interiør til smykker. Selv har jeg klær fra Stuttedrag. Blant annet den skjorta jeg har på meg i dag er derfra. Stuttedrag har også sin egen nettbutikk som dere kan finne HER   

Veibeskrivelse:Ta til høyre ca 700 meter etter Uthuskrysset på Rv24 mot Vallset.
Ca 7 min fra Stange sentrum og ca 15 min fra Hamar.

Nettbutikken finner dere HER

 

 

Dere finner også skjorta som jeg har på meg HER

Det er bare og skrive en kommentar om det er noe dere lurer på:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg