DAGENS LOOK OG NY FAVORITT lebestift

Reklame |

Hei og god påske!

Jeg tenkte og vise dere hvordan antrekket ble i dag og ny sminke favoritt

Jeg gikk for en litt contry inspirert lukk i dag og jeg må innrømme at jeg elsker denne lukken her. Jeg elsker virkelig å gå med skjorter spesielt rutete så denne lukken passet meg perfekt. 

 

Uansett jeg har også funnet en ny lebestift som jeg virkelig elsker. Jeg elsker å gå med lebestift og jeg fant en som jeg likte veldig godt. Den passer til de fleste antrekk både når man skal pynte seg eller gå med til vanlig. Dere finner lebestiften HER  

Nå skal jeg rydde litt på rommet vi blogges. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg