D- VITAMIN OG D- VITAMIN MANGE

For en god stund siden var jeg hos legen og tok blodprøvde. Grunnen til det er fordi jeg har vært litt rar og slapp i kroppen den siste tiden. Jeg har fått tilbake svaret nå og funnet ut hva som var galt og hvorfor jeg har vært så slapp og rar i kroppen. Men før jeg sier noe om det kan jeg jo forklare litt om hva D- vitamin er for noe.

 

D- Vitamin

D- vitamin er vitamin som da vitamin som blir da laget til et hormon. D- vitamin påvirker da hormonbalansen og mye i kroppen er avhengig av blant annet D-vitamin.  Du har flere typer D- vitamin som da D3 som da blir produsert i fra kolesterol i kroppem etter sola. Også har du da D2 som da er produsert av planter og vitamin.

Grunnen til at jeg har vært så slapp i det siste.

Jo grunnen til at jeg har vært så slapp og rar i kroppen i det siste er fordi jeg har litt lav D- vitamin i kroppen min. Jeg fikk derfor beskjed om å ta D- vitamin tablett eller tran for å kunne gi kroppen mer D- vitamin i kroppen. Så får jeg håpe at jeg ikke blir så slapp og rar i kroppen lenger.  Oppdaterer dere senere når jeg har gått på D- vitamin en stund

 

Vi  blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg