Hvordan gjøre inntrykk på meg?

Hei!

Jeg har fått spørsmål om hvordan man gjør inntrykk på meg. Så derfor tenkte jeg å svare på det nå.

Hvordan gjøre inntrykk på meg?

Når det kommer til å gjøre inntrykk på meg så er det viktig for meg at du er deg selv. Hvis du vil snakke med meg så vær hyggelig og snill mot meg. Jeg er veldig glad når folk er snille og hyggelige mot meg. Jeg er en veldig pratsom jente bare man blir kjent med meg. Det er viktig at du som skal snakke med meg tar deg tid til å snakke med meg og bli kjent med meg. Jeg er ikke interessert i noen som stresser med å bli kjent med meg. Så om du vil bli kjent med meg ta det med ro og snakk med meg. Ikke stress bruk tid. Det og at du respekterer meg er det noe som er veldig viktig for meg så er det respekt. Jeg hater og ikke bli respektert så det er veldig Viktig!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg