Spørsmålsrunde

Hei

Jeg tenkte å ha en spørsmålsrunde ettersom jeg elsker å svare på spørsmål. 

Hvor gammel er du?

Jeg er 17 blir 18 23 juli.

Tre positive og tre negative sider med deg?

Positivt: Det er at jeg er snill hyggelig og omtenksom. Jeg bryr meg om andre. Jeg er også ei som støtter andre om andre har det vanskelig. 

Negativt: Jeg er et veldig B menneske jeg er ikke noe særlig glad i å stå opp tidlig. Jeg elsker å ligge i senga og bare sove så i helger pleier jeg å sove lenge hehe. Jeg er veldig skvetten haha. Ja jeg skvetter mye og av veldig lite også. Jeg kan være litt sjenert frem til man blir kjent med meg og har snakket med meg en stund.

Hvorfor blogger du?

Grunnen til at jeg blogger er fordi jeg synes det er veldig morsomt å ta bilder og jeg elsker og få tilbakemeldinger.

Hvilken bunad har du?

Jeg har Gudbrandsdalen Bunad.

Hvor bor du? 

Jeg bor i Hamar:

Send gjerne inn spørsmål.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg