18 august 2017 1 år uten deg

For snart 2 år siden måtte verdens beste hest dra fra meg. Dette var verdens verste dag for meg. Jeg kunne ikke fatte at min aller beste venn skulle dra fra meg. Jeg fikk jo aldri dratt og sagt hade til deg. Grunnen til det var at du hadde blitt avlivet dagen før jeg fikk vite det. Jeg fikk beskjed om at du hadde det forferdelig vondt og det var den eneste måten for deg og ha det bra. Men det smerter meg enda og ikke ha deg her. Jeg vet at det valget som ble tatt var det aller beste og jeg hadde gjort det samme. Vi prøvde jo alt for og redde deg men du ga rett og slett opp. Kroppen din orket rett og slett ikke mer. jeg så jo på bildet hvor syk du var så det var egentlig det beste innerst inne for meg at du fikk slippe. Tusen Tusen takk for alle minnene sammen med deg

Synne Stener sitt bilde.

video:Til minne om kjæreste prinsen
 

Denne videoen er til den aller kjæreste hesten jeg har hatt. Han fortjener så veldig å ha sin egen video om seg på bloggen. jeg var så uheldig å miste han og jeg savner han så utrolig mye.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg