TIPS TIL Å SOVE BEDRE

Jeg tenkte og snakke om det og kunne få sove bedre, Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at vi noen ganger ikke får sove så godt men her er noen tips som kan hjelpe deg til og få sove bedre

1 Legg vekk telefonen;

Når man skal sove så er det viktig at man legger vekk telefonen, grunnen til det er at ligger du på telefonen lenge så blir du ikke mer trøtt du ligger bare og ser på telefonen vel når du skal legge deg så legg den vekk ta heller en bok eller noe du kan lese istedenfor. Jeg har prøvd og lese bok og jeg sovnet tilslutt.

2 ikke drikk kaffe eller energidrikk. 

Kaffe og energi drikk inneholder kofeen og kofeen er noe som holder deg våken. Er du tørst når du skal legge deg så er det best og drikke vann. Vann blir du mindre tørst av også er vann det beste for kroppen.

3 Skriv ned tanker

Er du en som tenker veldig mye eller ikke får sove helt fordi du tenker for mye på ting. Da kan det være lurt og skrive ned de tankene som eventuelt plager deg. Selv gjør jeg det en del når jeg har vanskelige ting å tenke på. 

 

 

 

Håper du fikk noen gode tips. 

Gjerne kom med tips skriv en kommentar i kommentarfeltet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg