Vær fornøyd med ditt egent utseendet

Dette temaet er noe jeg synes er veldig viktig. Det er så mange jenter som ikke liker utseendet sitt og ville gjort hva som helst for og kunne forandre det. Men det beste er egentlig og kunne lære seg til og like seg selv. Dette her er meg sånn ser jeg ut. Jeg vet det kan virke vanskelig men det er bedre det enn å tenke at nei så stygg jeg er eller å jeg skulle vært like pen som henne.

Før var jeg selv veldig usikker og redd på meg selv. Jeg likte ikke hvordan jeg så ut og jeg syntes at jeg aldri selv var bra nok. Dette følte jeg både på barneskolen og ungdomsskolen. Men etterhvert har jeg begynt å tenke andre veien jeg liker meg mer og mer. Jeg synes at jeg ser bra ut og er fornøyd med mitt eget utseendet.

Man kommer også mye lenger om man tenker at jeg er bra nok sånn ser jeg ut. Enn at man skal prøve å etterligne en annen person mer og mer. Jeg tar heller ikke negative kommentarer innover meg, selvfølgelig kan det være sårende men jeg blir ikke lei meg i den forstand. Jeg legger bare de kommentarene på hylla og tar de aldri ned igjen.

Det er ingen som skal bestemme over meg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg