NYTTÅRSAFTEN 2017

Godt nyttår eller kanskje det er litt tidelig å si det enda men uansett jeg tenkte og vise dere hva slags antrekk jeg har valgt for i år. 

Siden vi feirer nyttår hjemme så valgte jeg en svart bluse og svart jeans men hadde jeg skulle ha dratt bort så hadde jeg valgt å gått med kjole men dette ble uansett nyttår antrekket for  2017. Kanskje så tenker dere hvorfor går hun ikke med kjole nå som det er nyttårsaften. Vel det er mitt eget valg så får dere tenke hva dere selv vil men sånn var i alle fall mitt antrekk for i kveld. Jeg kommer også til å ta noen øyeblikk fra 2017 i et annet innlegg så da er det bare og følge med.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg