Har jeg noen planer for nyåret

Hei og god kveld. Jeg tenkte å nevne om jeg har noen planer for nyåret. Det er jo ingen selvfølge at man har noen planer for det nye året men her er noen av mine planer for det nye året.

1 SPISE SUNNERE!

Jeg har tenkt til å begynne å spise sunnere og prøve å spise minst mulig godteri. Godteri er jo ikke bra for kroppen så jeg har tenkt til å legge bort godteri og brus til en gang i uka som lørdag. Jeg håper at jeg kommer til å greie det hehe. 

 Måtte bare le litt av denne snappen mamma sendte. På bildet har Fox vært ute i snøen og lekt mye. Endte med en dursj for han grunnen var for å få vekk alle klumpene som satt i pelsen.

2 Gå flere turer med Fox

Jeg har tenkt til å komme meg ut og røre meg sammen med Fox- Er alltid koselig å gå tur med hunden sin og for det nye året så håper jeg det blir mange flere turer

3 BLI FLINKERE TIL Å BLOGGE.

Dette her skal jeg bli mye flinkere til. Jeg skal bli mye flinkere til å blogge for dere lesere. Jeg synes det er utrolig morsomt  og blogge så derfor så tenkte jeg at jeg skal bli mye flinkere på dette her. 

 

Kommer flere planer for nyåret, 

 

 

Hva slags planer har dere for nyåret?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg