fått puta min i dag🐴 🦄🐴🐴🦄🦄🦄🐴🐴

Hei og god kveld (natt)🐴🐴. Jeg hadde tenkt til å vise dere en pute jeg har bestilt meg eller pappa bestilte til meg. Jeg hadde egentlig tenkt til å ha et bilde hengende på veggen men da jeg fant ut at det gikk og lage pute i stedet så gikk jeg for pute. 🦄Denne puten er også veldig spesiell for meg da dette er en av de siste bildene  av meg og Prinsen når jeg hadde ordnet meg og jeg hadde stelt Prinsen. Jeg er allerede kjempe redd for at jeg skal ødelegge puten men det kommer jeg ikke til å gjøre., 🐴 

🐴 🦄🐴🐴🦄🦄🦄🐴🐴

Nå skal jeg se på en film så vi snakkes mer i morgen,

Klem Synne<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg