DEN DAGEN JEG VAR LITEN OG GJORDE NOE DUMDRISTIG

Hei og god kveld! Jeg håper dere har en god onsdagskveld det har i alle fall jeg. Uansett jeg tenkte å fortelle dere om noe jeg gjorde når jeg var liten. Dette jeg kommer til å fortelle høres kanskje ganske dumt ut men uansett jeg håper dere liker innlegget uansett.

Den dagen jeg var liten og dumdristig. 

Jeg skal fortelle dere en liten historie, denne historien handler om da jeg var 9 år gammel og gjorde noe veldig dumt. Jeg var nemlig på sånn SFO etter skolen og venta på å bli henta. Uansett jeg  vet ikke om dere har sett de blå sparkesyklene som de ofte har på SFO. vel jeg skulle da kjøre ned en bakke. Denne bakken var ikke så veldig stor akkurat men dumme lille meg  fikk selvfølgelig panikk. Jeg klarte nemlig ikke å bremse så jeg styrer sparkesykkelen inn i et tre så jeg smeller høyre beinet mitt inn i treet og ruller ned resten av bakken og landet på en stein. Jeg hylte av smerte fordi det gjorde så vondt. En av de voksne på SFO ringte til pappa og ba han komme å hente meg. Jeg selv gråt jo fortsatt. Når pappa kom så dro vi rett på legevakten. 

Legevakten

Når vi ankom legevakten så fortalte pappa hva som hadde skjedd. Legen fortalte at vi skulle ta røntgen av beinet mitt for å se om det var noe brudd eller noe annet. Vel det viste seg at jeg hadde forstuet beinet. Jeg fikk beskjed av legen av at jeg skulle gå på beinet. Vel de første ukene var det helt forferdelig å gå på beinet men det ble bedre og bedre som ukene gikk. Jeg var etter en del uker helt frisk og ikke hadde noe vondt i beinet lenger. Jeg kunne endelig være med venner igjen.

 

Det var den historien. Gjerne fortell meg deres historie. 

 

Klem Synne<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg