Er jeg redd for døden?

Jeg har ofte tenkt på det med døden. Den kan jo inntreffe når som helst. Jeg vet at det er en del som har skrevet om døden så jeg tenkte selv å dele mine tanker rundt det med døden

Mine tanker rundt døden

Døden skremmer meg på en måte. Jeg vet ikke når døden vil komme og det er det som skremmer meg mest. Jeg vet ikke når jeg kommer til å dø så derfor så prøver jeg å nyte alle dagene uansett hvor vanskelige de kan være. Prøver å nyte tiden jeg har sammen med familien og venner da familien og venner er det viktigste for meg. Jeg håper det blir lenge lenge til jeg dør. Men uansett så skal jeg nyte alle øyeblikkene i livet mitt fordi jeg vet ikke når det tar slutt.

 

Hva er dine tanker rundt døden gjerne skriv en kommentar.

 

 

1 kommentar
    1. Dette høres kanskje rart ut, men jeg er ikke redd for døden. Jeg er mer redd eller har dårlig samvittighet ovenfor de jeg er glad i og bryr meg om. Jeg prøver å gjøre som deg og nyte hvert øyeblikk i livet og stole på følelsene mine. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg