Hvordan skal jeg feire jul?

Hei dere. Jeg tenkte å nevne dere om hvor jeg skal feire jul i år. Det nærmer seg jo jul og derfor så tenkte jeg å nevne hvor jeg skal feire jul. 

Jeg skal feire jul her hjemme sammen med mamma, pappa, lillebror og bestemor. Bestemor og bestefar har skilt seg så vet ikke om bestefar kommer. Men det går helt fint for oss. Jeg synes det er veldig koselig å feire jul hjemme med god mat og familie.

Så lenge det nærmer seg jul så tenkte jeg også å dele noen minner fra lille julaften 2012. Denne dagen så var det åpen dag hos tanten min sin butikk altså Stuttedrag Landehandel. Jeg hadde da med meg ponniene som da gikk som små barn kunne få lov til å ri på. Vi var med å leide ponniene og det var mange barn som koste seg på ryggen til ponniene. 

 

 

 

 

 Det var jo veldig koselig at nissen kom denne dagen. Og det beste med det var da han kom. Nissen kom jo selvfølgelig med hest og slede noe som var veldig koselig å se. 

 

 Nissen hadde jo selvfølgelig med seg godteri til ungene noe som var til stor glede for ungene.

 

 

 

‘ 

Så var dagen over for ponniene og vi gikk ned med dem dit de skulle. Det ble en veldig fin dag for både store og små.

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg