Tips til JULEFILMER

Noe som jeg alltid synes er veldig koselig er å kunne sitte og se på julefilmer. Jeg elsker å sitte i pysjen under et teppe med en god varm kopp med kakao mens jeg ser på film og det snør ute. Jeg kommer derfor til å nevne noen  morsomme og fine julefilmer.

1 Tre nøtter til askepott. Det har liksom blitt en tradisjon for meg å se den filmen når det blir jul. Jeg må liksom få med meg den filmen for at det skal bli ordentlig jul hos meg hehe. Hvis dere lurer på hvor dere kan finne filmen så finner dere den HER

2 Mikkes Jul 

 

Beauty and the Beast

Santa Paws2

 

Håper dere likte noen av forslagene mine. Gjerne skriv en kommentar om hva dere liker slags julefilmer:)

7 kommentarer
    1. Kan du gå på g-sport nå, og kjøpe håndball, håndballbag, håndballsko, klister og drikkeflaske? Da er du kjempesnill😀😀😀😃😃😃😊😊😊

    2. Hei. Du burde kjøpe deg en håndball, håndballbag, håndballsko, håndballklister og drikkeflaske i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg