TIL DEG SOM SKREV DENNE KOMMENTAREN

 Hei Jeg tenkte bare og svare på en kommentaren jeg har fått. Jeg ville bare svare på dette i et egent innlegg sånn at du som skrev denne kommentaren får riktig svar.

Kommentaren: Må virkelig alle unge jenter bruke pisk ? nei jeg har sett nok tilfeller der hester jeg har ridd selv som andre bruker pisk fordi ” åh han trenger det for å håndteres riktig eller at de selv er så jævla glad i den pisken og føler seg

tøff eller jeg vet ikke men har sett folk endre holdning med pisk.

Det var dette bildet her du kommenterte ettersom at hun som rir har en pisk i hånda. Vel poenget er for det første er at hun som rir har mye mer erfaring med hest enn det jeg har. For det andre så trengte hun pisken for å få fram det lille ekstra i hesten. Bruken av pisken var ikke for å virke tøff på noen som helst måte men for å kunne jobbe med hesten bedre. Jeg selv bruker ikke pisk uten at det er nødvendig. Så det er ikke sånn at jeg bruker den for å virke tøff. Er for å kunne jobbe med hesten bedre. 

Jeg håper du har fått svar på den kommentaren der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg