DAGEN STARTET IKKE SÅ BRA

Hei dere! Dagen i dag startet ikke så bra for meg. Grunnen til dette var fordi det hadde snødd veldig mye på onsdagen også regnet og smeltet snø i dag. Det som skjedde i forhold til dette været var at bussen ikke kom. Jeg pleier å ta buss til skolen klokka 07:15 meen i dag så var bussen alt for sen. 

Eller bussen kom ikke i det hele tatt. Det som skjedde var at jeg sto og ventet i ca 30 min etter at bussen egentlig skulle ha vært her. Men så skjønte jeg at jeg ikke kom til og rekke den andre bussen så jeg ringte mamma og sa ifra. Hun ba meg vente enda litt lenger men bussen kom ikke så jeg ringte igjen. Hun sa at hun skulle ringe Hedemark Trafikk for å kunne skaffe meg drosje. Men jeg tenkte på å ringe bestemor for å se om hun kunne hente meg. 

Etter en god stund fikk jeg tak i bestemor, hun kunne hente meg og kjøre meg til skolen. Det tok sånn 10- 15 minutter før hun kom. Men hun kom og nå er jeg på skolen. Det er jo dumt at jeg kom så sent men læreren forsto det. Så sånn begynte dagen min. Skulle ha vært på skolen 08:15 men kom klokka 09:30.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg