JULEØNSKER

Hei! Jeg tenkte å nevne dere noen juleønsker nå som det nærmer seg jul. Jeg gleder meg skikkelig til jul. Jeg elsker julen og feiringen av julen fordi da kommer alle sammen sammen og feirer jul sammen med familien og spise god mat.. Jeg synes det er så utrolig koselig og feire julen sammen med familien. Kunne sitte foran peisen og åpne pakker å det er så koselig det. Som jeg gleder meg sånn til julekvelden kommer.

Men det jeg skulle si var om jeg hadde noen juleønsker for julen og hva jeg ønsker meg til jul. Det er jo ingen hemmelighet at man ønsker seg noe til jul så det tenkte jeg å nevne nå. 

1 Macbook Air, Dette er det største ønsket mitt. Jeg har lenge ønsket meg denne typen pc og jeg håper jeg får det.

2 Kähler vaser. Jeg synes disse vasene er så utrolig fine og jeg har en men jeg ønsker meg flere.

3 Fotokamera, Jeg ønsker meg et fotokamera, Eller Go Pro kamera for å gjøre det nøyaktig fordi da kan jeg filme mens jeg er ute og rir og ellers.

4. Penger. Hehe ikke noe uvanlig men ellers har så ønsker jeg meg penger.

Har dere noen ønsker?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg