Spørsmål

Hei dere! Jeg tenkte å nevne noen av spørsmålene jeg fikk i går. Synes det alltid er koselig å svare på spørsmål så da kan jeg bare begynne

hvilke smykker/ringer bruker du? Jeg bruker egentlig alt av smykker har ikke noen spesiell favoritt merke.

Hva slags stil har du? Jeg har en ganske ren og pen stil.

har du klappet til en gutt i ansiktet før? hva skjedde? Ja jeg har klappet til en gutt har en del historier når det kommer til å klappe til gutter. Men kan ta en historie. Vel det som skjedde var at jeg satt på bussen alene på vei hjem fra skolen. Jeg satt som vanlig helt bakerst i bussen og hørte på musikk og var i mine tanker. Så setter det seg to flyktninger hvordan jeg vet det jeg hørte det på språket. Uansett de satt seg like ved meg. Jeg tenkte ikke noe over det og var fortsatt i mine egne tanker. Men så hopper han ene fyren like ved meg. Jeg bryr meg ikke og bare fortsetter å være i mine egne tanker. Så begynner han å snakke og jeg skjønner noe av hva han sier. Han sier blant annet hva heter du? Hvor gammel er du? Så svarer jeg da. Husker ikke hva han heter men tror han var rundt 23 år ca så hopper han enda nærmere meg og jeg får litt panikk. Hva faen er det han gjør og hva vil han meg. Jeg prøver å dytte han vekk men han presser meg bare hardere inn i buss veggen. Jeg holder på å skrike men jeg skriker ikke. I stedet prøver jeg å få han til å slutte med å be han slutte. Han gir seg ikke så rekker han å ta på meg på låret og ene puppen så smeller det for meg. Jeg slår til han rett i ansiktet og med en gang så flytter han seg. Så går jeg av bussen og går fort hjem. Så nå vet du den ene historien. Hvis jeg forteller flere historier så er det mitt valg.

Har du mange venner? Jeg har veldig mange venner

har du lange eller korte negler jeg har korte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg