STUTTEDRAG LANDEHANDEL

Hei jeg tenkte å fortelle dere litt om butikken til tanten min. Tanten min eier en butikk som heter Stuttedrag Landehandel. Dette er en veldig fin butikk for deg som er glad i interiør eller klær. Denne butikken selger klær fra Cream eller skogstad og smykker. Jeg har noen bukser derfra og noen bluser. Men jeg kunne gjerne ha tenkt meg flere klær derfra.   Tenkte å vise dere noen bilder av noen klær og fra da vi feiret lillejulaften 2012. Nettsiden finner dere her 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg