STYGGE KOMMENTARER

Hei jeg tenkte å skrive et innlegg eller kanskje et personlig innlegg jeg vet ikke men får komme til saken. Saken er det med stygge kommentarer. Det er vel ikke noe uvanlig at man kan få stygge kommentarer på en blogg eller hva man skriver. Jeg er ikke noe glad i stygge kommentarer og jeg synes det er bare dumt at folk skal skrive dritt om en person bare for å føle seg litt bedre. 

 er noen år siden dette bilde ble tatt,

Men altså hvorfor jeg kjenner at jeg blir litt irritert på den personen som skriver stygge kommentarer til en blogger. Jeg har ikke akkurat fått noen stygge kommentarer men jeg lar meg ikke skremme eller  bli usikker av den grunn. En stygg kommentar vil bare trekke deg ned så derfor leser jeg bare igjennom den kommentaren svarer og sletter den. Jeg gidder ikke å ha en hel haug med stygge kommentarer på bloggen min. Så hvis du leser dette innlegget og tenker kanskje er jeg dum eller noe sånt men tenk at  det er sånn jeg vil ha det så lev med det og ikke bli sur fordi jeg skriver dette her. Dette er min egen mening så får du ha din egen mening. Men er det noe galt får du skrive det i kommentarfeltet men ikke husk at jeg ikke bryr meg om det som er negativt. Jeg gidder rett å slett ikke å bruke all min energi på det så derfor bryr jeg meg ikke. 

 

Men så er det dere som skriver hyggelige kommentarer. Jeg setter så utrolig pris på det så tusen takk, jeg setter også pris på alle som klikker seg inn på bloggen min og leser hva det står, det betyr så utrolig mye for meg. Så tusen takk:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg