JEG BLE SKREMT I HØSTFERIEN

Hei. For noen uker siden så hadde jeg høstferie. Det meste var kjempe bra og jeg hadde det bra. Men det var en ting som skremte meg en del.

Det tenkte jeg å fortelle dere nå.

Vel det som skjedde var at jeg var aleine hjemme. Og det var en som hadde lagt meg til på Snapchat. Jeg tenkte først at dette kanskje er en venn men etterhvert forsto jeg at det ikke var det. Kan vise dere hva han skrev

Denne fyren var rundt 30 år. Han ville nemlig at jeg skulle selge trusa min brukt altså hvem spør om sånt. Det verste var at han bor like ved meg og at han vet hvor jeg bor. Så sa jeg slutt å snakke til meg på Snapchat så ble det stille en stund. Så når klokka var rundt 22:00 så smeller det på døra. Jeg får panikk er det han som kommer så jeg går ut på terrassen og sier hvem er det. Så står det en mann der jeg klarte ikke å tyde ansiktet hans men en ting er sikkert han skulle vekk. Jeg skrek hvorfor er du her kom deg vekk ellers ringer jeg politiet også forsvant han

Så jenter hver forsiktig med hvem dere legger til på Snapchat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg