STYGGE KOMMENTARER

Hvorfor er det sånn at bloggere skal mota stygge eller negative kommentarer egentlig. Er det for å få oss til å føle oss dårlig eller såre oss. Jeg vet ikke men jeg synes det er så utrolig dårlig gjort og dumt gjort av folk og skrive stygge kommentarer. Det er IKKE greit å skrive stygge kommentarer.

Jeg har ikke mottatt noen stygge eller negative kommentarer og jeg ønsker ikke å mota det i og i hvertfall ikke på min blogg. Har du tenkt å skrive en stygg kommentarer så skriv det et annet sted og IKKE her. Fordi jeg hater å få stygge kommentarer!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg