HVEM ER FOX

Hei! Du har da kommet til mitt lille hjørne her på bloggen. Mitt navn er da  Fox som er da rev på engelsk. Jeg er en blanding mellom Pomerian og Chihuahua. Jeg er 15 uker i dag så er ikke så veldig gammel akkurat. 

Jeg er en valp som har veldig mye energi og som alltid finner på noe sprell. Men det er bare for og glede eierne mine. Jeg er veldig lærervillig og lærer ting veldig fort og kan allerede sitt, gi labb og gå rundt i en sirkel. Så jeg tar ting veldig fort selv om jeg enda er liten. Visste du at Pomerianen er en av de smarteste hundene, kanskje det er der jeg har det fra, hvem vet. 

I alle fall så lærer jeg fort.  Kanskje kommer det et innlegg til om meg senere hvem vet:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg