EN FIN DAG SOM VAR I HØSTFERIEN

Hei dere. Jeg tenkte bare å skrive om den første dagen i høstferien 2017. Jeg har forresten  fri nå om dere lurte på det.

Vel uansett første dagen av høstferien så ble tiden tilbrakt i stallen. Gubben som er forhesten min har vært skadet en periode så det var deilig og kunne ri han selv om det bare varte i en halvtime da det er opptrening. Jeg har savnet å ri så det var veldig deilig og endelig kunne sitte på hesteryggen igjen.

Det var sånn typisk høstvær, var ikke sånn veldig kaldt men ganske deilig egentlig.

Haha måtte bare le litt av dette bilde her altså haha take a selfi . Jeg begynte å le når jeg så dette bildet.

Alt i alt ble dette en veldig fin dag

Hva gjorde dere første dagen av høstferien: )

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg