JENTE 8 ÅR TRUET AV EN GUTTEGJENG!

Hei dere. Jeg tenkte bare å skrive et innlegg handler om noe som gjør meg skikkelig sint og irritert. Dette innlegget handler om at en helt forsvarsløs jente på 8 år ble truet av en guttegjeng. Altså hva faen ja jeg bannet men det må vel være lov når det kommer til dette her. 

Dette her skjedde et sted like ved der jeg bor og det gjør meg ikke bedre eller roer meg akkurat ned heller. Hvorfor skal en guttegjeng true en forsvarsløs jente på 8 år er det fordi hun er svakere enn dere at det blir morsomt å gjøre det eller fordi det er kult. Jeg vet ikke men en ting er sikkert jeg håper at dere gutter som gjorde dette ikke har så veldig god samvittighet for det dere gjorde. Hvorfor gjorde dere dette i det hele tatt. Jeg synes så synd på denne stakkars jenta som opplevde dette her. Jeg kan forestille meg dette fordi jeg selv vet hvordan det er eller på en måte men det var via mobbing. Men poenget er at dette her må stoppe. Vi kan da ikke ha det sånn at man skal gå true yngre mennesker fordi de er svakere enn deg selv.  

Hele saken kan dere lese her 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg