NAKENBILDER PÅ SNAPCAT

Hei dette tema er ganske viktig for meg. Det finnes   utrolig mange gutter på Snapchat eller ta omegle for eksempel i stedet for Snapchat som krever nudes eller nakenbilder av jenter eller vise ting på omegle. Tror dere gutter generelt at vi jenter eller meg som jente at å få pikk bilder eller andre ting i form for nudes er noe koselig. Vel for meg er det et nei. Jeg synes det ikke er noe koselig å få noe type form for nudes i det hele tatt.

Eller det at dere vil at jenter skal bedømme pikken deres fra 1-10 eller om vi kunne ha sugd den. Jeg vet ikke med dere jenter men i allefall så liker jeg  ikke for å si det rett ut jeg liker det faen meg ikke. Jeg er overhode ikke interissert. Det som også er så dritt er at dere gutter sletter jenta dere snakker med på Snapchat fordi hun nekter å vise private kroppsdeler. Hva faen er vitsen med det. Det er ikke greit å presse jenta pga det. Og jenter ikke vis noen ting til noen når det kommer til nudes eller nakenbilder! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg