JEG GJORDE NOE MORSOMT MED PAPPA I FRANKRIKE

hei dere

Dette innlegget kommer veldig sent men grunnen er fordi jeg ikke har fått lastet ned videoen før nå, jeg håper det går bra. Uansett denne turen var veldig morsom og jeg håper jeg får gjort det samme igjen en dag. 

 

video:GJORDE NOE MORSOMT I FRANKRIKE MED PAPPA

Det å være så høyt oppi luften var ganske gøy og det gikk kjempe fint med både meg og pappa. Beklager også for litt dårlig video men jeg håper dere vil like den uansett.

 

 

DCIM100GOPROG0010710.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg