KOSESTUND MED MAYA OG HEMMELIG TUR MED BESTEMOR?

Hei dere nå ligger jeg å slapper av i sega sammen med Maya katten min. Jeg har akkurat vært på butikken å handlet litt til meg selv og lillebror og en kompi av han. Det å bare kunne kjøre på butikken når jeg trenger det er ganske deilig hehe. Det er ikke heller så mange ganger at Maya har lyst til å ligge i senga mi men når hun vil det synes jeg alltid at det er så utrolig koselig.

Hei jeg skal også på en hemmelig tur sammen med søskenbarn, bestemor og lillebror. Jeg tror det kommer til å bli vedlig spennende fordi jeg fikk beskjed om at vi skal gjøre noe  jeg mest sannsynlighvis ikke har gjort før. Jeg gleder meg kjempe masse og er veldig spent på å finne ut av hva vi skal gjøre. 

Vel nå skal jeg spise litt vi snakkes:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg