JEG SAVNER DEG SÅNN

Jeg vet at jeg har skrevet innelgg om Prinsen før men jeg vil skrive et til. Det skjærer i hjertet mitt hver gang jeg ser bilder av han. Det å miste han var helt jævlig og det er fortsatt helt jævlig. Det at jeg aldri skal få se han igjen er så ufattelig tungt. Han var virkelig verdens beste hest. En bestevenn jeg aldri kommer til å glemme. Jeg vet det at det å la han leve med alle de smertene det var ikke riktig han fortjente ikke det, han fortjente kun  det aller beste. Men det å la han slippe og ikke kunne få sagt hade til han var helt jævlig. Men jeg vet at det var det eneste riktige å gjøre. Han var den første hesten jeg kunne stole helt 100% på. TUSEN TUSEN TAKK PRINSEN FOR ALT DU LÆRTE MEG

 

 

 

 

 

 

 

Siste bildet av han:(

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg