JEG KOM INN PÅ VIDEREGÅENDE

Hei dere. For en stund siden så fikk jeg vite at jeg kom inn på Jønsberg vidregående skole. Jeg hadde også søkt Storsteigen vidregående skole. Jeg kom inn på Storsteigen men ikke på jønsberg der hadde jeg nemlig venteplass og sto som nummer 2. Det var litt kjipt at jeg ikke hadde kommet inn på Jønsberg fordi det var første valget mitt.

 

Men etter at mamma hadde ringt til inntakskontoret så viser det seg at jeg kommer til å komme inn alikevel. Jeg ble veldig glad når jeg fikk vite den nyheten.  Altså det er ikke noe galt med Storsteigen men i og med at Jønsberg var første valget mitt ble jeg jo veldig glad

 

Både jeg og mamma ble egentlig veldig glade. Grunnen til at mamma ble ekstra glad er fordi at hadde jeg måtte gått på Storsteigen så måtte jeg ha flyttet men nå trenger jeg ikke det. Det er ganske deilig å kunne bo hjemme noen år til hihi. Nå skal jeg rydde rommet igjen blitt roetet her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg