FLAUT ØYEBLIKK PÅ FOTBALLBANEN

Hei for en stund siden så var jeg ute med venninne og spilte litt  fotball. Jeg hadde et ganske flaut øyeblikk der jeg skulle skyte ballen. Jeg traff ballen men akkurat når jeg hadde truffet ballen så mistet jeg balansen og tryna. Haha meg og fotball altså det er dømt til å ikke gå bra det haha.

Jeg er også veldig flink til å treffe ting jeg ikke mener og treffe. Venninnen min har blitt truffet noen ganger men heldigvis så går det bra hun er vandt til det. 

Vel jeg skal ikke skravle meg bort mer:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg