PORTRETT BILDER OG ANDRE GANGEN SMAK AV BLEKKSPRUT

Hei. Beklager for et veldig sent innlegg men jeg har ikke fått lagt det til før nå. Men uansett i dag har mamma fått tatt noen portrett bilder av meg. Bildene er tatt med mobilen min og hvis noen lurer så  har jeg Iphone 6. Uansett jeg ble ganske fornøyd med dem selv. Jeg håper at dere liker dem dere også.

På denne tallerken (bilde under)

er det masse forskjellig sjømat og spagetti. Det som var mest spesielt å spise var blekksprut. Jeg har smakt blekksprut før men her var det en annen type. Jeg ble veldig positivt overrasket av smaken. Det smakte akkurat som kylling men det er hvordan jeg opplevde det. Jeg synes i alle fall det jeg bestilte var veldig godt å mettende. Jeg kommer nok til å bestille dette her flere ganger. Vel nå er det så seint at jeg avrunder her så snakkes vi mer i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg