SOMMER I NORGE

Hei beklager for at jeg ikke har vært så mye aktiv her men jeg har rett å slet gått tom for inspirasjon til bloggen men nå er jeg tilbake klar for å lete etter  mer inspirasjon og gleder meg til å blogge mer. uansett jeg kan fortelle dere det  jeg skulle fortelle dere.

 

 

Det har jo vært noen varme sommerdager her i Norge. Men det er dessverre alt for få. Jeg savner varmen og kjenne solen  varme. Men heldigvis om 1 uke er jeg på flyet og skal reise ned til Frankrike. Som jeg gleder meg til å kjenne varmen, sola og å kunne badet i varmt vann. Jeg blir alltid i bedre humør når det er fint vær og ikke grått å kjedelig vær. Så frem til jeg drar til Frankrike så har jeg lett etter noen bilder på nettet som kan gi meg sommer inspirasjon. 

 

Bilderesultat for summer inspirationBilderesultat for summer inspirationRelatert bilde

Samtidig så må jeg ikke glemme de bildene jeg har fra da jeg har vært i Frankrike.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg