MIN 17 MAI FEIRING

Hei. Nå tenkte jeg å fortelle dere hvordan min 17 mai feiring var.

 

 

Det første som skjedde var at jeg gikk i toget sammen med lillebror. Så etter det så vi på noe underholding av elever. Etter det var det tid for kaker og sånt. Når vi hadde spist det så var ungene ute å lekte det var forskjellige leker man kunne være med på. Jeg var blant annet med på lakris spising ble ganske kvalm etterpå haha. Så etter det så dro vi til bestemor og skulle spise der også. Så alt i alt ble det en fin 17 mai.  Hvordan var deres 17 mai feiring gjerne

 Skriv i kommentarfelet

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg