MOBBING MIN HISTORIE

Hei jeg tenkte å skrive et innlegg, et innlegg som kommer til å bli utrolig vanskelig for meg å skrive men som jeg føler er helt nødvendig. Det er ikke en enkel oppgave men da blir dere litt bedre kjent med meg som den jeg er. Jeg ønsker ikke å få noen negative kommentarer på dette innlegget da det er veldig sårt for meg dette jeg skal skrive. Kan  vel bare begynne 

MOBBING MIN HISTORIE 

Jeg har ikke tenkt å skrive hele historien men det som var mest vanskelig og mest sårt for meg. Vel mobbingen startet i 2 klasse. Det var ingen som ville være sammen med meg i friminuttene og jeg følte meg så alene.

 

Så skulle jeg begynne i 5 klasse da byttet jeg skole. Jeg trodde at ting skulle bli bedre men det ble det ikke, tvert i mot det ble verre. Guttene begynte å kalle meg stygge ting. Jeg ble ofte jaget, slått sparket, lugget, dratt ned og mye mer. Jeg måtte gjemme meg for at ikke de skulle finne meg. Noen av lærerne som var ute sto bare å så på mens det skjedde eller jaget meg ut til dem.  Jeg var hele tiden redd for hva de kunne finne på. 

Men det var det verste delen av mitt forhold til mobbing og min historie.

2 kommentarer
    1. Fy faen så jævlig! Sånne mennesker fortjener virkelig ikke noe godt i livet sitt. Du virker som en bra jente og person. Ikke bry deg om hva sånne mennesker sier. Du er sterk som kom gjennom det! Du har all min respekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg