SELVBILDE

Grunnen til at jeg skriver et innlegg om det med selvbilde er at det er noe som brenner for meg. Jeg mener det at man skal ikke bare endre utseendet sitt etter hva andre synes. Du skal kunne få se ut sånn som du har lyst til uansett hva andre mener. Jeg har skrevet et innlegg om det tidligere men det gjør ikke noe om jeg skriver det en gang til.

Før når jeg ble mobba å ikke hadde det bra på skolen så fikk jeg nemlig høre det at jeg ikke var bra nok. Jeg var ikke ei pen jente, en som ingen gutter ville forelske seg i. Det var bare noe av det jeg ble kalt.

Men Over til min mening. Jeg mener det at du skal ikke være misfornøyd med kroppen din eller hvordan ditt eget utseendet er. Du skal ikke endre det fordi andre sier du burde det du skal kun endre utseendet ditt når du selv ønsker det. Ikke bry deg om hva enn slags negative kommentarer du enn nå får. Hadde jeg brydd meg om alle de hadde jeg nok vært langt nede nå. Så du som leser dette å ha opplevd noen for for negativitet når det gjelder hvordan du er og ditt utseendet ikke bry deg. Ikke bruk energi på å tenke på det.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg