Vær fornøyd med deg selv

Jeg synes det er viktig at man er fornøyd med seg selv og hvordan man ser ut. Det er så mye kroppspress på hvordan vi jenter må se ut. Jeg slet mye med hvordan jeg så ut før. Jeg synes ikke at jeg var perfekt eller god nok. Jeg ville være som de populære jentene jeg gikk på skole med. Men i senere tid har jeg lært meg det at jeg må  være fornøyd med meg selv. Jeg ha sluttet og lytte til de som vil at jeg skal forandre meg.

Alle mennesker er forskjellige. Om det er noe jeg vil endre er det om jeg selv har lyst ikke fordi noen sier at jeg skal det. Husk at du er bra nok som du er:)

Over til noe annet. Det gikk helt fint og ta P-stav. Jeg var kjempe nervøs men jeg hadde med meg ei venninne som støttet meg så det gikk kjempe bra:)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg